piątek, 26 października 2012

In my opinion... czyli recenzja tuszu Lovely

Kochane,
tak jak wcześniej wspominałam postanowiłam także dzielić się na łamach bloga moimi opiniami o kosmetykach które stosuję.


Na pierwszą recenzję wybrałam tusz firmy Lovely "Spectacular me".Po pierwszym zastosowaniu nie byłam nim zachwycona. Jednak po kilku dniach doszłam do wniosku że lubię go !
Ma bardzo fajną szczoteczkę która genialnie rozdziela rzęsy. Ja mam krótkie i rzadkie rzęski więc konieczna jest co najmniej dwukrotna aplikacja, a mimo wszystko rzęsy wyglądają ładnie. Fajnie wydłuża rzęsy jednak pogrubienie jest nieznaczne, no i nie zostawia grudek.
Cena takiego tuszu to ok. 10 zł więc niewiele. Stosunek jakości do ceny - rewelacyjny :)
Moja ocena - 7/10.









Kama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz