piątek, 16 listopada 2012

in my opinion... czyli szminka Bell Anti-Age & Shine na tapecie !

Ostatnio kupiłam sobie szminkę Bell Anti-Age & Shine bo mi się kolorek podobał no a przy okazji chciałam zadbać o swoje stare (prawie 33 letnie !!) usta.
Tak opisuje pomadkę producent :






































Szminka jak nazwa wskazuje lśni bo ma wiele drobniutkich drobinek, które są wyczuwalne na ustach.
Przyjemnie nawilża i nie skleja ust. Już po kilku dniach zauważyłam że moje usta zrobiły się gładsze i nie mam już tylu skórek. Jedynym minusem jaki do tej pory znalazłam to trwałość...szminka utrzymuje się na ustach wyjątkowo krótko ! Większość błyszczyków się dłużej utrzymuje !

Moja pomadka to kolor 030 - nazwałabym go naturalnym z lekko złotym połyskiem.
Moja ocena : 4/6

MIŁEGO DNIA !


Kama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz