środa, 14 listopada 2012

Todays look - glitter on my eyes :)

Hej !
Już jest ! Już przyszedł ! Oczywiście mowa o Box of Beauty ! A w nim :

  • NYX Glitter Cream Palette w kolorze Sweet Chocolate Brown
  • Artdeco Lip briliance
  • Jil Sander Everose (perfumowany balsam do ciała)
  • Origins Modern Friction (maseczka peelingująca)
  • Estee Lauder DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15 

Powiem szczerze że bardzo się cieszyłam z paletki NYX'a, ale okazało się że posługiwanie się nią to wyższa szkoła jazdy :( A mnie niestety umiejętności brakuje... Trening czyni mistrza ! Więc dzisiaj na oczach króluje NYX !

W listopadowym boxie przyszedł także błyszczyk ARTDECO Lip Briliance w kolorze 52. Mnie się ogromnie podoba kolorek. Na wizaz.pl znalazłam taki opis :
Błyszczyk do ust Lip Brillance zapewnia efekt pełnych i idealnie podkreślonych ust. Wyjątkowo długo utrzymuje się na ustach nadając im piękny połysk. Zawiera kwas hialuronowy i kolagen dzięki czemu intensywnie nawilża i wygładza usta dodatkowo nadając im objętości. Wyciągi z egzotycznych roślin działają odżywczo oraz pobudzają syntezę kolagenu dzięki czemu poprawiają napięcie skóry wokół ust.


Na razie mogę tylko napisać że ma świetną konsystencję, nie lepi ust i śliczny, jakby kakaowy zapach. Czy utrzymuje się długo tego jeszcze nie wiem, mam nadzieję że tak :)

Gorąco zachęcam do komentowania i konstruktywnej krytyki ! 
MIŁEGO DNIA !




Kama



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz